Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T88o61m 92L88e98b41r

17. 9. 2020 13:04

You answered 19 of 24 questions correctly, (79.17%)

https://lifeintheuktests.co.uk/life-in-the-uk-test/

bez přípravy, to by měl zvládnout každý absolvent gymplu, který nespal v dějepisu a zeměpisu

0 2
možnosti

Jako podala jste to vtipně. I tak je to ale smutný příběh.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

:-(

Zase vzhledem k tomu, ze spousta cizincu ma lepsi spelling nez mistni se hodi i cesti angliste ;-)[>-]

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

I69v26a72n71a 78L67a77n69c28e

15. 9. 2020 12:12

V Americe to je jine. Daji vam sto otazek, ktere se musite naucit. Pri pohovoru jdete do mistnosti se svym (asi) immigracnim urednikem, urednicka nejdrive zkoumala moje listiny, kde mi hned "zprasila" moje jmeno. Coz jsem jeste nevedela. Nemohla pochopit, ze nemam tri nebo i vice jmen, a tak mi do meho kratkeho Ivana Lance zasadila jeste jmeno rodne. Prusvih, ale to jsem nevedela, kdyz jsem sedela naproti ni a ona se porad na jmena vyptavala a mela v tom bordel. Potom ji pocitac vyhodil tri nebo pet otazek, uz nevim. Na ne jsem odpovedela ustne, a protoze jsem byla nabusena, jako vy, tak jsem se zeptala zklamane: to je uz vsechno?. Byla jsem pripravena se s ni bavit neco malo o americke historii a senatu. Nedoslo na to. Ale za to jsem si potom zazila domlouvani a vysvetlovani a trikrat mi jmeno prepisovali a vystavovali novou listinu o americkem obcanstvi. Nikdo nedokazal pochopit, proc nechci vice jmen...:-)

11 0
možnosti
Foto

Tak to je teda narez! ;-D

0 0
možnosti

A sakra, moje dcera žije v Cornwallu přes 20 let, jestli ji "vypakují", tak jejího manžela a tři nezletilé děti asi klepne.

R^

2 0
možnosti
Foto

Urcite bude v pohode, na zaklade soucasne legislativy jsme se statusem "usedlika" uplne za vodou. Ale muj manzel je African, a ti jsou v tomhle smeru nekdy takovi neduverovi ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS