Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I62v87a20n74a 55L59a64n36c23e

26. 8. 2020 12:56

Vypadá to, že máte perfektní systém jak zabalit pro vícečlenou rodinu . U mého balení by vás asi omývali. Nebalím dopředu, jako moje snacha. Letí někam až příští měsíc, ale už má pobaleno. To není můj případ. S balením začínám týden před odletem. Já vyhážu ze šatny svoje věci, které si chci vzít, manžel také svoje a třetí hromada jsou dárky. Ráda dávám dárky, a tak do ČECH SE létá s dárky. A pro dárky musí být místo, tudíž se tenčí hromádka, kterou si chce sebou vzít manžel.

Pokud letíme někam, kde dárky být nemusí, tak já si přibalím více hadříků, protože nevím, co si budu chtít obléknout. Nemusím asi zdůraznˇnovat, že stejně chodím ve stejných a pohodlných hadrech a ta "paráda" byla schována celou dovolenou ve skříni anebo někdy v kufru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na devatenáct let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)

PRÁVĚ VYŠLO:

Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle 

 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com