Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a66k15u82b 56H63o57z66a

2. 3. 2020 14:42

Kouknu na sklenice a přijde mi, že máte o jednu sklenici více, než je optimální. ;-)

0 0
možnosti

Správná odpověď: Sklenice je zbytečně velká :-).

1 0
možnosti
Foto

R^ Souhlas! Místo čtení zpráv, které na náladě nepřidají, jsem pro vysílání vlastních zpráv, které budou jen optimistické. Každé ráno, když se probudíme, zvolejme - to je krása, opět vyšlo Slunce! Přes den, pokud prší, vysílejme, jak je dobře, že nebude sucho. Večer volejme, jak je bezvadné, že si v noci můžeme odpočinout a načerpat sílu do dalšího perfektního dne. Mám jen maličkou připomínku k Vaší poznámce, že jste dvacet let nevyužila algebru v praxi. Tak algebru využíváte často, aniž byste si to uvědomovala. Já například dnes pracuji s peroxidem vodíku a musím si namíchat z 0,12 roztok o koncentraci 0.06. Naštěstí to je pro mě hračka (pozor pro neznalé - neplatí zředit množstvím stejným, jako je množství výchozího roztoku, i když chci koncentraci poloviční). Algebru využíváte už tehdy, když například pečete koláč, ale dávkujete jinak, než je uvedeno v receptu. Místo 4 vajec chcete péci jen ze 3 vajec - pak i ostatní přísady musíte zmenšit o 1/4 (nebo podělit číslem 1 + 1/3)...

2 0
možnosti
Foto

Dekuju, udelala jste mi radost!!! Vidite, kdo by to byl rekl, ze prevod receptu je algebra ;-D A jinak mate pravdu - presne tak je to nejlepsi, kdyz mame radost z tech malych veci kolem sebe V Preju Vam krasny den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com