Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

"Normální" Češi v létě do Rakouska nejezdí. Takže posuzovat jejich chování podle tohoto zájezdu (tedy podle nějakých bílých vran) opravdu nemá smysl. :-)

2 25
možnosti
JN

vysvětlete terminus technicus ?normální Češi"....:-/

10 0
možnosti
TK

"Normální" ve smyslu průměrní, běžní, statisticky nejvíce zastoupené povahy i příjmové skupiny. Na ty v zahraničí narazíte především v Itálii, Chorvatsku a případně v Řecku.

1 0
možnosti
MM

M45i94l65a28n 22M52a79r48k75l

13. 8. 2018 13:54

tak řekl bych že jsem průměrný čech a na dovolené jsem byl v Paříži, Londýně, Vídni, v Bavorském lese, hodně často na Slovensku, Polsku a ano, jednou jsem byl v Řecku

2 0
možnosti
TN

Jezdi, ziju ve Vidni a Cechu potkavam pozehnane.

4 0
možnosti
EH

Byla jsem letos ve Slovinsku. Čechů (Slováků, Poláků atd.) jak naděláno a poznala jsem je max. podle jazyka nebo poznávací značky. Nejvíce mě štvali Asiati, protože lidi jako blbci čekali v lijáku frontu na vstup, zatímco Asijci si čekali pod střechou. Pak se ale jako piraně vrhli dopředu, fronta nefronta.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na devatenáct let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)

PRÁVĚ VYŠLO:

Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle 

 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com