Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pochopil jsem to dobře, že v Anglii učíte děti české menšiny? - když " prohlásí, že to je „pusa, pusa, pusa“."?

0 0
možnosti
Foto

Ne, ucim "normalni" britske deti na "normalni" zakladce, jen co muzu, prekladam, aby tomu rozumeli i ti, co se s anglictinou moc nekamaradi ;-D

1 0
možnosti
JR

;-D Hezky píšete,pobavila jsem se! Dcera zde v Anglii nastoupila až do třetí třídy,tak jsem takové "kuře" do školy neposílala,přesto jsem měla první měsíc nervy na pochodu.:-) Přeji hodně trpělivosti.

2 0
možnosti
Foto

Tak do toho se dokazu naprosto vzit! Deti do jazyka a systemu ale stejne vetsinou proniknou driv nez my R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com