Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

vdanicek

7. 10. 2009 23:37
Pravda je ze v Britanii moho pracovat zitra ale dekuji nechc

nechce, nechapu Cechy co se dam tlaci.:-)

0 0
možnosti
K

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

8. 10. 2009 16:20
Re: Pravda je ze v Britanii moho pracovat zitra ale dekuji n

takové trubky ať sem radši nejezdí, problém napsat pár řádek bez chyb...viz vdanicek

0 0
možnosti
VD

vdanicek

7. 10. 2009 23:34
Jo a stou britanii jiny kraj jiny brav :-)

Uprime jsem se zasmal pri tom ruskem vtipu Dekovat netreba diky do penezenky nestrcis :-);-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PK

Ccecil

8. 10. 2009 1:10
Re: Jo a stou britanii jiny kraj jiny brav :-)

ne snad... od té doby, co se tisknou pětistovky jsou slova díků zbytečná?

0 0
možnosti
VD

vdanicek

7. 10. 2009 23:32
Danny neprehanej, kde mas v Americe internet zadarmo?

Pokud jsem se chtel nekde pripojit musel jsem calovat calovat a calovat:-)

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

7. 10. 2009 22:58
Britanie? Ne, dekuji!

Mel jsem moznost dlouhodobe zit v Britanii i USA a byl jsem uprimne velmi prekvapen. Britanii jsem totiz do te doby povazoval  za takovou "malou evropskou Ameriku". Uz po pristani v Manchesteru jsem byl zhnusen. Na to,ze je Manchester jedno z nejvetsich mest Britanie, tak na me pusobi na americke pomery jako vesnice. Pred dvema lety jste tam nenasli misto, kde byste se bez problemu pripojili k internetu. Zajdete-li v nejzapadlejsi vesnicce v Alabame do libovolne knihovny (v roce 2004), mate k dispozici bezdratovy internet zdarma na svem notebooku. V Manchesteru jsem v roce 07 nepripojil svuj notebook ani v hlavni mestske knihovne! Jiste, internotove kavarny byly, ale pokud jste nemeli predplacenou sluzbu u nektereho z poskytovatelu, meli jste smulu...Po 2hodinovem hledani jsem nasel rerstauraci, kde pri objednani snidane clovek dostal kupon na 60 minut. Diky Bohu aspon za to...V Britanii bylo nelogicky reseno temer vsechno...

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 9,52
  • Průměrná čtenost 2008x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com