Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I91v24a49n91a 35L41a40n80c22e

18. 11. 2021 20:20

„když se mám ráda, tak jsem krásná.“ to je krásný a pravdivýR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Ze? 3lete dite! Byli jsme z toho vsichni uplne paf VVV

0 0
možnosti

je fakt, že ženské nejvíc divočej tak od 40 do 50...pak přicházej vnoučata a babky se trochu uklidní.

1 0
možnosti

Pěkně napsáno, i když při vašem raném věku poněkud předčasně. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že dvacet mi bylo před měsícem, takže jestli to touhle rychlostí půjde dál, je mi za pár týdnů šedesát :-)

0 0
možnosti
Foto

J59a32n 69Š88i77k

18. 11. 2021 12:13

Ano, už mám taky po čtyřicítce ;-D Hezký den

2 0
možnosti

Jo, jo už božský Kája to pěl, bylo zde dosti lidí co ho nemuseli, mě se líbil a tak jen připomínka...není li to váš hrníček kávy, omlouvám se a snad to překousnete, krásný slunečný den;-D

Být stále mlád to bych si přál být stále mlád

vzepřít se jednou provždy kalendáři

jen mládí, nikdy stáří

být stále mlád zkouším to dál být stále mlád

i přes ty známky času ve své tváři

být stále mlád

1 0
možnosti

Ač jsem Gotta nijak zvlášť nezbožňoval, tuto písničku v jeho podání si pouštíme při každé oslavě narozenin.:-)

0 0
možnosti
Foto

Připomněla jste mi mého posledního ředitele. Ten říkával, že každá ženská je po třicítce zřícenina, jen různě opadaná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com