Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Inu, pro toho, kdo je zvyklý psát o svých cestovatelských zážitcích takovou formou jako vy, je každé prožité příkoří především skvělou inspirací :-). Já se letos - stejně jako loni - rozhodl nikam necestovat a počkat si na normálnější stav, pokud vůbec kdy nastane. Zjistil jsem takové podezřelé skutečnosti, jako že na vrcholu Fudžisan jsem byl dvakrát, ale třeba na Jičínsku za loupežníkem Rumcajsem a krásnými barokními památkami doposud ani jednou, takže léto rozhodně nudné nebylo - i bez hraničních testů a každodenního studia proměnlivě barevných semaforů.

0 0
možnosti
Foto

Dobre jste udelal a jeste jste na rozdil ode me usetril spoustu penez, o nervech nemluve!

0 0
možnosti
IL

I23v58a31n22a 77L65a37n87c27e

31. 8. 2021 12:24

Vaše problémy mě tak rozesmály, až se za to omlouvám. Opravdu je mi líto, čím jste si během cestování musela projít: ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Hlavni je, ze vsechno dobre dopadlo a jeste ma clovek veselou prihodu z nataceni ;-);-D

0 0
možnosti
IL

I14v95a96n41a 45L70a69n75c91e

31. 8. 2021 12:22

Vaše problémy mě tak rozesmály, že se až omlouvám. Je mi líto, čím vším jste si prošla: ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com