Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

My máme podobné zkušenosti s Francií při zánětu středního ucha malé holčičky. Nakonec to skončilo cestou do ČR :-)

0 0
možnosti
VB

Moc se mi to nezdá, to vaše povídání. Pokud máte podezření na závažné zdravotní riziko v akutní fázi, pak se má volat záchranka, nikoli poradenství pro nenaléhavé případy. Taky je mi divné popíjení kafe při podezření na potíže se srdcem. V českých nemocnicích se často čeká déle, podívejte se např. na ortopedickou kliniku v Motole, tam čekají dlouhé hodiny objednaní pacienti, mají potíže s chůzí, ale nevybyde na ně židle... Viděla jsem u nás i mnohem horší horory, takže já bych spoléhala radši na anglické prostředí, i když všude se něco jistě najde. Přístup anglických rodinných praktiků se mi líbí, nadbytečně hned nesahají po silnějších lécích, které vám spíše otráví tělo.

0 0
možnosti
TC

Moc hezké. Ještě bylo možno k úvaze o zastáncích "Leave" přidat myšlenky, jestli není taky lepší "Leave" čekárnu nebo ještě pořád "Remain" a čekat dál... ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Myslíš jako Should I stay or should I go? ;-)

1 0
možnosti
AC

To je perfektní blog! A stejně napínavý jak ta kriminálka, kterou jste četla.R^ ;-D

Můj otec žije v Anglii už asi 15 let...a k obvoďákovi tam také radši nechodí..když může tak si vše radši vyřídí zde v ČR. Něco mají v Anglii lepší (třeba vzdělávání lékařů, podmínky zdravotníků..a asi i lepší specializovaná péče), ale řada věcí tam skutečně funguje hůře než u nás (zejm. tedy primární péče). Anglické zdravotnictví by tedy určitě nemělo být našim vzorem.

Díky za článek a hodně zdraví!

1 0
možnosti
IL

To je hrůza, opravdu hrůza. ;-(;-(;-( Doufám, že se cítíte lepší.

0 0
možnosti
PK

Vrattě se domu u nás je dibře

0 0
možnosti
Foto

Dýchl na mne z toho blogu duch vtipné knihy Zákony profesora Parkinsona. Parkinson kromě jiného i na příkladu britského zdravotnictví ukazuje vítězství papírování nad produktivní prací. Své eseje psal před téměř třičtvrtě stoletím.

0 0
možnosti
Foto

Je otázka času kdy tam také dospějeme.

6 0
možnosti
AT

Dle vysoké karmy soudím, že drtivá většina čtenářů má bohaté a podobné zkušenosti s britským zdravotnictvím :-))

0 0
možnosti
PS

Přeji pevné zdraví a osobně jsem rád, že je konečně české zdravotnictví světové... I když vlastně ne, tam se Vám alespoň omluvili za čekání, například na Bulovce Vás ještě seřvou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com