Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Jean-Luc Picard

19. 7. 2011 7:55
příště ať tedy pošle alespoň SMS

Ta nemusí probudit, ale uklidní.

Nebo ať laskavě zavolá dříve, když to začínalo v devět, tak to asi věděl včas a včas mohl zavolat. Zabít? Ne, zabít je ho málo. ;-D

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

18. 7. 2011 23:16
já se z té politické korektnosti picnu...

Co je to afro-karibský původ? To by vám ruka upadla, kdybyste napsala černoch? A nebo máte pocit, že černoch je urážka? Jak potom říkáte sobě? Že jste euro-západoasijského původu? Nebo běloch není urážka?

.

/Tak a vyčrpal jsme počet otázek na dnešek... Ještě, že je před půlnocí, pak se mi obnoví.)

0 0
možnosti
MP

Martin V2

19. 7. 2011 7:56
Re: já se z té politické korektnosti picnu...

Těším se na odpověď autorky, já třeba nechápu, proč se nepoužívá výraz Euro-Američan. a pro indiány Asia(o)-Američan

0 0
možnosti
MP

Martin V2

18. 7. 2011 21:44
Divné

Doufám, že alespoň té v bibli studovali něco o posvátném slibu manželském a podobně.

Když se někde zdržím, tak mi nečiní problém zavolet manželce, že přijdu později, ale chápu, že bůch má před manželkou přednost.R^

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

18. 7. 2011 23:17
Re: Divné

To zas chápu. Já jsem přesně z podobného důvodu občas ženě nezavolal (a to jsem se zdržel o dost míň) a přesně stejně jsem to pak schytal.

0 0
možnosti
KS

karels

18. 7. 2011 20:33
Zdravím Tě, Aleno,

z Olomouce - a přeju, co nejméně adrenalinových zážitků - namísto toho život v pokoji Božím... R^ Karel

0 0
možnosti
AD

daisyna

18. 7. 2011 21:17
Re: Zdravím Tě, Aleno,

Diky, Karle, taky zdravim!

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 7. 2011 19:55
mě se smíšená manželství nelíbí

0 0
možnosti
AD

daisyna

18. 7. 2011 21:18
Re: mě se smíšená manželství nelíbí

A nuti vas snad nekdo v nem zit? ;-D;-)

0 0
možnosti
PP

Peregrina

18. 7. 2011 19:36
hnmm...

to já bych raději zabila svého manžela sama, kdyby mi chodil na studium bible...to ho radši každý pátek budu vézt  v poloze ležmo z hospody, jen když se mi přes týden nezačne modlit....:-(:-/:-)

2 0
možnosti

Dispute

18. 7. 2011 19:26
Klasický bulvární titulek na přilákání pozornosti :-(

Jinak dobrý pokus o ftiný text s nadsázkou. Karma.R^ A překonáte hranici 17 ;-)

0 0
možnosti
R

Rákšasí

18. 7. 2011 14:56
Tak to vidíte, a pak, že my v Čechách

jsme rasisti. No, možná v Praze byste se taky o manžela mohla bát.....

Závěr R^, ani se nedivím.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com