Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PE

spoony

29. 8. 2010 16:25
jooooo

tos napsala moc hezky, my to meli uplne stejny, i s programem a 'pohovorem' ci spise 'predmanzelskym kursem'. Brali jsme se v kostele a party pak meli doma na zahrade (nebyla snidane ale spis vecere).http://www.spoon.bloguje.cz/404665-svatebni-fotoblog.php...pamatuju si ze jsme to chteli mit maly a skromny a pak se tam ukazalo skoro ke 100lidi :)))

0 0
možnosti
BS

banned star

4. 6. 2010 21:16
Jaké jsou požadavky na dokumenty pro cizince?

My jsme se kvůli tomu letěli brát do Kanady - v ČR by ten můj klenot potřeboval dvě kila oštemplovaných přeložených papírů a v Belgii zase totéž já. V Kanadě na to stačil můj pas a čestné prohlášení - po klenotovi vůbec nikdo žádný doklad nechtěl.

0 0
možnosti
AD

daisyna

5. 6. 2010 0:01
Re: Jaké jsou požadavky na dokumenty pro cizince?

Pokud si dobre pamatuju, tak taky stacil ten pas...plus jsme teda jeste museli projit pohovorem, aby zjistili, jestli to nahodou neni jen svatba za ucelem ziskani povoleni k pobytu ;-)

0 0
možnosti
L

Lanai

4. 6. 2010 14:04
Nejkrásnější svatbu

jsem viděla o vánocích na Jamajce v Ocho Rios .Němec si tam bral místní , nebyli sice už nejmladší ale oběma to moc slušelo. Páter je oddal  na veřejné pláži , oni při tom stáli bosy v moři .A ještě jim zahrál  na kytaru . Já žením syna zítra a  všechny ty starosti o kterých se píše jsou nepodstatné ..hlavně že konečně svítí slunce:-)!!!Máme to v parku  a moje noční můra poslední měsíc  byla zmoklá nevěsta v bahně..;-(

0 0
možnosti
AD

daisyna

4. 6. 2010 20:42
Re: Nejkrásnější svatbu

Tak at to dobre probehne a je to v suchu! ;-)

0 0
možnosti
I

ivko12

4. 6. 2010 11:15
V anglii ?

Ani nikde jinde, tak to ani napad. Stacilo mi to jednou a vim ze naposledy. Kdyz me nahodou takovy napad prepadne, tak se z toho vyspim a je to v pohode. Zivot je opet nadherny...!!

0 0
možnosti
AA

Saša

4. 6. 2010 11:05
To hlavní jste nenapsala.

Jak zní manželský slib?

Šaty, kytky, družičky, průvody... to všechno může být zajímavé, ale je to naprosto nepodstatné. Podstatný je samotný právní, eventuelně právněnáboženský úkon.

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com