Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ygrain

20. 10. 2009 13:06
shodou okolností

jdu dneska k naší dětské MUDře s malou kytkou. Jsme u ní pomalu pečení vaření, k tomu telefonické konzultace, a stejně jsou na nás i se sestrou milé, vlídné a vždycky poradí.

0 0
možnosti

Gmur

20. 10. 2009 12:27
u cekeho doktora

jsem zazila neco podobneho.

Po silnych bolestech hlavy , tak ze jsem  v 2 noci nespala, jsem se nadopovana obratila na meho ceskeho lekarte, Cekala jsem pouhou hodinu, avsak od dveri n a me zarval, jakto ze si myslim ze k nemu jdu az  ve dve odpoledne. 

Byla jsem posledni poacientka. Ve dverich me zarazil silny dym, pan doktor neprerusovane kouril a to smerem ke mne. Jo vy mate bolesti?  A teplotu? Jakto ze nemate teplotu? Tu urcite mate!! Mate priusnice!  Na moje slaby odpor , ze püriusnice jsem davnmo v detstvi prodelala a ze je nmohu mit podruhe, mi odmitl dat odpoved. Jen se rozcilil: mate priusnice, jdete si koupit asylpirin!!!

Bolest neustavala a moje hlava byla vlevo dvojnasobne velika. Samozrejme to nebyly priusnice. Za dva dny jsem ho znova navstivila a po hodine cekani me, aniz by me nacokoliv odpovede, nebo se podival smerem ke, me predal kolegovi.

Dopadlo to dobre.

0 0
možnosti

eizoeizo

20. 10. 2009 12:10
Navštívila jsem britského zubaře.

Přestože mi ho doporučili londýnští známí, podle nichž se mělo jednat o opravdového odborníka, navíc sídlícího v "lepší" čtvrti, připadala jsem si tam oproti svému českému zubaři jako ve středověku - už ta temná čekárna odrazovala. Dál to pokračovalo ve stejném duchu. Ordinace byla taková temná komůrka, lékař skoro neurvalý, což by se dalo přežít.. ovšem způsob, jakým mi opravil zub, jsem naposledy zažila u školního zubaře, dnes už čeští zubaři používají jiné materiály a i kvalita práce je někde jinde. Oproti té britské hvězdě je můj běžný český zubař asi o století napřed.:-/

0 0
možnosti

krysodlak pizmovy

20. 10. 2009 10:10
kvalita zdravotnictvi

primo umerne souvisi s kvalitou zdravotnickeho personalu. V Anglii leci polovina ruznych cizincu s diplomem z Ugandy. A v Cesku se taky dela vse pro to, aby toho zdravotnickeho personalu bylo co nejmin. Myslim ze za 15-20 let tu Anglii v kvalite dozeneme.

0 0
možnosti

LEVICOVÁ INTELIGENCE

20. 10. 2009 10:06
Chcete mít stejně

"vymakané" zdravotníctví, tak volte modré straky a dočkáte se!!Rv

0 0
možnosti

pěnice

20. 10. 2009 11:02
Re: Chcete mít stejně

 Tak to musím oponovat,to že si připlatím nějakých směšných třicet korun,mi opravdu nevadí.Když se ty peníze vrátí třeba na vybaveníDaleko více mi vadí ,když čekám v nemocnici u nás nějaké dvě hodiny na vyšetření a za parkování zaplatím rovnou padesátku.Řekněte mi,co tak modří za necelé dva roky zhoršili? Že to opakuje donekonečna Paroubek?

0 0
možnosti

nnyky

20. 10. 2009 9:59
No jo, no. Jsem prostě 20 let za západní Evropou.

Ale když se naši politici budou snažit, tak tu Evropu i v tomto jednou doženeme :-P

0 0
možnosti

Danny_Kay

20. 10. 2009 9:44
Zil jsem...

...2 roky v USA, v pote Nemecku, Polsku a Italii. Krome Polska se mi vsude libilo a o Velke Britanii jsem si myslel, ze je to takova "mala evropska Amerika" nez jsem se tam vydal. Zadna z predchozich zemi me nijak zvlast neprekvapilo, dojem z USA byl o neco lepsi, nez jsem cekal, Polsko me nezklamalo, protoze jsem od nej nic dobreho ani necekal. Bohuzel Britanie byla pro me takovym malym sokem. Krome bank nefungovalo dobre skoro nic. Kvalita sluzeb je naprosto tragicka, vsechno je komplikovane a hlavne NELOGICKE. Zlata Amerika! Co me na Britanii nejvice stvalo, ze kdykoli jsem cokoli resil, musel jsem se nekolikrat pripominat. Ano, vzdy jsem byl nakonec ujisten, ze vsechno bude v naprostem poradku, ale nakonec to dopadlo vzdy nejak jinak. Kdyz jsem neco zarizoval v USA, slo vse hladce a kolikrat jsem byl prekvapen, ze veci, ktere se jinde resi tydny, jsou v USA na pockani...Do Britanie ale jen za trest! Ani za ten plat to nestoji!

0 0
možnosti

Černá Máry

20. 10. 2009 9:32
O podobném případu z ostrovů

 jsem slyšela. Jsem ráda, že žiju v Čechách, doktorů si vážím,  a v případě maléru i ráda připlatím. Stejně vždycky záleží na tom, na koho v té ordinaci narazíte.  

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS