Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

narakN

15. 9. 2009 17:56
Jsou ale i jiny, dulezitejsi poradky

Njn ale za ten hlavni bordel v nasem state muze ODS s jejim rozkradanim majetku vsech na ukor par podnikatelu a pratel :-/:-/

Proto je dulezity jit do voleb a volit CSSD ktera jedina nam zaruci v tomdle state rovnost vsech a stejny prava ne jako v prohnilym kapitalismu!!;-O

0 0
možnosti
TC

Toicem

16. 9. 2009 14:02
Re: Jsou ale i jiny, dulezitejsi poradky

Musíš s tou politikou prudit i tady???

Nehledě na to, že to, co píšeš, je totální kravina... Rovnost všech je opravdu děsivá vize.

Vrať se na Novinky, pro dobro všech!

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

15. 9. 2009 17:55
Nejlépe je nemít co uklízet.

Tzn. nezas.at si byt lapačema prachu, koberečkama, skleněnejma stolečkama, otevřenejma vitrínkama atd.

0 0
možnosti
MM

Monika M.

15. 9. 2009 15:30
Pořádek je prima

Vite, já jsem od mládí bytostně nepraktický člověk a i když uklízím, nikdy to  nedokážu udělat precizně, spíše než tvorba pořádku, je to rušení nepořádku. Dalo by se říci, že jsem chronický bordelář. Není to lenost, prostě to líp neumím. Ale vždycky jsem záviděla těm, kteří dokáží mít doma krásně uklizeno. Jak to vůbec dokážou? A já bych to chtěla taky tak umět... Člověk nemá být otrokem pořádku, to určitě ne, ale vždycky jsem to brala jako své velké selhání, že sti to doma neumím zorganizovat... Ale ten bordel u hostitelske rodiny, to jste mě uklidnila, někdy mě berou mory z toho, jak mé děti hodí oblečení na zem a jak vidno, není ti nic tak asociálního a zlotřilého, jak jsem se domnívala.

0 0
možnosti
AD

daisyna

15. 9. 2009 20:38
Re: Pořádek je prima

Budte naprosto klidna, ten curbes, to se ani slovy popsat neda, proti tomu mate urcite doma byt jako klicku ;-D

0 0
možnosti
PK

Ccecil

15. 9. 2009 7:10
dvětek

Jinak karma. Radikální změnu v názoru na pořádek přinesou vždy děti. S jední je to ještě zvládnutelné, ale je-li jich víc....

0 0
možnosti
PK

Ccecil

15. 9. 2009 7:09
pořádek je pro blbce

Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne chaos -  to bylo heslo jednoho mého kamaráda a já s ním musím souhlasit. Kdykoliv se uklidilo, nemohl jsem nic nalézt. Navíc na to není čas.

0 0
možnosti
JH

iuos

15. 9. 2009 14:44
hmm

my jsme kdysi nechali skorotchyni hlídat havěť v bytě a odjeli na prodloužený víkend... to byl mazec,když jsme se vrátili a bylo uklizeno... ještě dva týdny potom jsem házel věcma, když jsem něco nemohl najít na svym místě ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2026x
Vždycky jsem milovala knížky a nesnášela cizí jazyky, a tak jsem vystudovala bohemistiku. Bůh má však smysl pro humor: Původně roční aupairský pobyt v Londýně se protáhl na víc než dvacet let, a aby té jazykové ironie nebylo málo, jsem zástupkyní ředitelky na místní základce a učím číst a psát malá Briťata. 
 

KNIŽNÍ VÝPLODY: 

Anglické listí (2017)
Mé anglické sezony (2018)
Angličan v Česku aneb Czech Me Out (2019)
Češka v Anglii aneb T(r)ipy za všechny prachy (2021)
Rozmarná Anglie aneb Nikdy není tak zle (2023)

PŘIPRAVUJE SE:
Srdečné pozdravy z Řecka (Ikar, 07/24) 

Detaily knih:

https://www.knizniklub.cz/autori/59210-alena-damijo.html

 

Kontakt: damijoa@gmail.com