Alena Damijo

K večeři je zmrzlina, protože život je příliš krátký,

18. 11. 2016 11:00:00
a tak si ho musíme řádně užít! Pravda je ta, že matce se nechtělo vařit, ale oficiální důvod zní, že život je příliš krátký. Výkladový slovník definuje matku (r. žen., č. j., vzor žena) jako „osobu, která zdarma dělá práci dvaceti

lidí (synonyma – masochistka, blázen, svatá)“. A protože i matka je ale jenom člověk (!), je nasnadě, že k vlastnímu přežití a s tím souvisejícím zachováním rodu využívá rozumu, umu, vtipu a veškerých dalších dostupných prostředků.

Ale to my už všechno víme, takže teď dost banálních úvodů – představujeme skutečné výroky skutečných žen a jejich tipy na výchovu a vedení domácnosti. Tramtadadááá (zvuk bubnů) – ŽENY SOBĚ:

  • Vždycky jsem ráda uklízela bordel po ostatních, a tak jsem se stala matkou.
  • Když jsem řekla, že jsem vytřela koupelnu, myslela jsem tím, že děti při koupání vycmrndaly vodu na zem, a já to pak setřela ručníkem.
  • Za každou matkou se skrývá košík špinavého prádla.
  • Nemám ani čas ani chuť vytírat byť jen ručníkem, a tak jsem k Vánocům koupila celé rodině černé ponožky.
  • Slíbila jsem dětem, že když zalezou do postele v sedm večer a nevylezou před devátou ráno, dostane každé padesát korun. Byla to nejlépe investovaná stovka v mém životě.
  • Nejste ani první, ani poslední matka, která v noci přes počurané dětské prostěradlo jen přehodí ručník, a jde zase spát.
  • Nejspolehlivější způsob, jak získat pozornost svých dětí, je sednout si a vypadat, že relaxujete.
  • Dobrá matka miluje své děti. Skvělá matka je miluje, i když jsou v pubertě.
  • Nemám žádné své dítě radši než ty ostatní. Všechny mě otravují úplně stejně!
  • Toužíte vypadat jako dokonalá maminka? Parkrát za rok něco upečte, a nebo vezměte děti na výlet. Naládujte fotografie na všechny dostupné sociálních sítě, a následující roky pak sdílejte vzpomínky. Funguje bezpečně, ale pozor – někteří lidé vás znají i osobně.
  • Téměř každá matka jí někdy tajně čokoládu. Nemějte výčitky, stejně je čokoláda pro děti nezdravá.
  • Jen šťastná matka má šťastné děti. Buďte na sebe hodné! (Mimochodem věděli jste, že čokoláda produkuje hormon štěstí?)
  • Čas od času připomeňte potomkům, že byste se taky radši válela u televize než věšela prádlo a vařila večeři...
  • ...takže se hoďte ke zbytku rodiny na gauč a každý ať si něco sám najde, nebo si prostě vyloví z mrazáku nanuka. Koneckonců život je příliš krátký na to, abyste se pořád za něčím honila!

Autor: Alena Damijo | karma: 27.06 | přečteno: 1044 ×
Poslední články autora